Overeenkomsten
Goede afspraken zijn geld waard. Goed gebruik van die afspraken geeft lagere kosten.
Contracten en (inkoop-) orders leggen vast wat u met uw leverancier(s) of een partij bent overeen gekomen. Alleen uw Algemene Voorwaarden is niet altijd genoeg. Denkt u maar eens aan operationele afspraken of service levels en/of afspraken voor de logistiek. De beste kostenbesparing is de juiste opvolging van de overeenkomsten. Dit brengt extra expertise met zich mee. CIMCA heeft die expertise en kan u helpen bij de opmaak en afstemming van contracten met leveranciers en/of hun vertegenwoordigers.
Op het gebied van (inkoop-) contracten kunnen wij oa. het volgende voor u betekenen;
- Leveranciersafspraken onderhandelen en opmaken
- Onderhoud van uw contracten (verloopdatum, wijzigingen, jaarlijks indexeren, etc.)
- Meten en verbeteren van contractafspraken
- Toetsen van uw bestaande overeenkomsten
- Onderhouden en verbeteren van relaties met uw leveranciers
- Verbeteren van prijs- en artikellijsten onder contract